Publicerat: / Allt å ingenting

ullared

japp.. igår blev de en tripp till ullared med J å hennes pojkvän P. åkte vid 7 på morgonen å åkte hem vid 19 på kvällen så var hemma ca 23. jääääätte rolig dag var de verkligen.. handlade en del.. mest till mig själv denna gången.. de som var i hästväg var ett täcke , några reflexer, en ryktväska å en flugkräm. sen massa hästgodis till alla här hemma :-P hehe.. annars till mig själv hittade jag två långa sweatshirt tröjor i olika färger.. två toppar i svart å vitt.. å två linnen i svart.. långa som man kan ha under andra kläder.. men de ag är mest nöjd med är fakiskt skonjackan.. tack J för att du övertalade mig.. den är verkligen jättefin=) å kostade bara 379:- sååååå nöjd.. sen blev de lite hårfärg å några småsaker till fredrik å så. men kul att jag httade lite till mig själv med denna gången=)

så de blev en heldag där kan man säga.. å jag umgås mer än gärna med dessa två människor fler gånger för jaghade så skoj=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: