Publicerat: / Allt å ingenting

förmiddagen

vaknade idag avatt A-S skickade ett sms där hon frågade om hur jag mådde å att hon kunde titta till Top idag i detta skitväder så att jag slapp äka upp.. å de tackade jag tacksamt ja till.. efter de fick jag ett nytt sms där hon frågade om jag ville möta upp henne å L på stan för en fika.. å de tackade jag åxå ja till.. så de blev en tripp till stan vi satt å pratade på flanadens fik i 1,5 timme ungefär.. tog en frukostmacka.. de var gott.. mycket trevligt.. sen till affären å handla lite.. sen hem å vila.. tog mig lite lunch i form av en kopp varm nyponsoppa å en leverpastejsmörgås med paprkia på... sååååååå gott var de.. å jag kände smak i stort sett hela tiden=)

annars har de varit lugnt. får se hur jag mår i morgon å om A vill ha dit mig när jag är förkyld.. tror inte hon vill de men ska höra iaf:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: