Publicerat: / Allt å ingenting

dåligt!!

Ja jag är dålig på att uppdatera. Mestadels är de för att det är jobbigt att skriva mycket på mobilen men ja gör kommer lite.
I torsdags så var a-s å hälsade på lite. Trevligt :-) hon kollade även när jag red å då av nån anledning så blev min ridning mycket bättre :-) hon tyckte att vi var bättre än förut hihi så de blir nog fler gånger vore skoj om man kunde lära sig nåt nytt å kanske få nåt att träna på :-) annars så var pappa p jag iväg en sväng. Linköping, Motala, där vi sov på hotell. Ut å åt. Kollat massor muséer å skoj. Sen vidare till Vadstena Gränna å Jönköping :-) så de var trevligt :-) min bästa pappa. Igår kväll sen var de lite grillparty med Goa vänner. Idag stallet å träning för hela slanten. :-) hästarna står inne å vilar lite så ska äta lunch nu. Sen ut å rida sen ska Fredrik å jag ut med sokki sen lite träning tänkte jag:-) jobb i morgon igen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: