Publicerat: / Allt å ingenting

den som lever får se..

helt enkelt så är de så..
är nere i nån svacka just nu.. med ridningen.. ingenting fungerar.,. sitter som en kratta å jag lyckas inte med nåt.. å snäll häst som manhar så gör han sitt bästa trots att jag inte kan rida alls för tillfället :/ vet inte hur de ska bli.. får väl se om jag kan ta en "lektion" framöver.. har ju inte råd egentligen men ska se om de går att lösa på nåt sätt.. hur eller hur så kan jag itne rida just nu.. så igår fick jag avbryta passet i paddocken å vände ut i skogen istället.. å fy fasen vilken energi han hade där.. trro akdrig att han galopperat så fort med mig självmant innan.. så de var skoj faktiskt.. tror han tyckte de med.. plus att han fickha flugridtväcket på sig så han slapp alla brems.. tror han tyckte de var skönt.. å så fick de gå tillbaka till sommarhagen igår.. växt lite där så de kan väl gå där et tpar veckor å så kanmanbyta igen=) perfekt .. tror att jag ska öppna den hagen lite till så de får lite mer att gå på.. å gör man såhär så kommer dom att kunna äta gräs länge till :D å de tycker jag känns bra för då kan dom gå ute om nätterna länge åxå i friska luften=) skönt.. idag vet jag itn evad vi ska göra.. men blir väl skogen.. elelr man kanske skulle tömköra lite? de var länge sen jag gjorde de med top så kan han jobba lite utan ryttare.. jo men så får de bli..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: