Publicerat: / Allt å ingenting

fy fan!!

Ja jag börjar med att svära lite. Men fy fan vad trött jag är!! Varför är jag de hela tiden? Jag sover ju massor med timmar mellan 7-8 timmar per natt ändå är jag så sjukt trött. Har ju kollat mina värden å de är de inga fel på. Har haft nervryckningar i båda ögonen i flera dagar:-/ stress? Vet inte. Kanske är inre stress. Är mycket runt omkring mig nu. Som sagt är ju lite nere pga alla åxå. Är glad att jag har jobb nu.. hoppas de verkligen blir som de är sagt nu.. älskar våra hästar.. älskar min sambo. Älskar hur vi bor just nu. Men nåt är de som sagt som inte känns som det ska. Men ja vi får Väl hoppas att de ändrar sig.. vet inte hur jag ska påverka det bara. Aja vi får väl se.

Var iaf hos sjukgymnasten med mitt knä igår. Uttöjt ledband å skada i minisken. Ingen höjdare direkt.. men ja. Vi får se där med. Ska iaf rida.. iaf i morgon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: