Publicerat: / Allt å ingenting

hipp hurra på din födelsedag!!

fast de var i går då.. som fredrik fyllde år. men hann inte skriva nåt då.. jobbade på dagen men sen efter de så for vi till kalmar,, där fock han ett par presenter.. två armband i olika utförande med texten strenght på ena courage på andra.. jättefina.. dock lite långa men vi ska se om vi kan gå till nån som kan korta ner dom.. sen blev de lite buffé mat å glass till efterrätt.. sen bar de av till larmtorget där jan bylund uppträdde.. han är bäst med sitt minspel å använder hela kroppen på scenen haha dock hade han nästan bara gammal material å de vaar lite tråkigt men men de var skoj ändå.. sen gick vi en sväng runt.. var ju kalmar stadsfest så mycket hålligång.. så kl 21 så fick fredrik äntligen se stiftelsen.. han har velat se dom ett tag nu så nu blev de av.. de bästa är ju att alla artister å allt är gratis=) så jag tror att han var nöjd.. dock så blev de ju sent i säng.. kl 0015 typ0.. fy fasen.. men men de är bara att gå upp å åka till jobbet.. så lär nog inte göra många knop i eftermiddag .. men hoppas att jag går på lite överskotts energi så att jag kan rida top en sväng.. senaste ridturen blev ju itne som räknat då jag hade lillen på släp å han vägrade gå... men då insåg jag att han blivit ömfotad så han får vila nu ett tag så ska vi se sen hur han är på gräs om han går bättre där.. så får man ta ett snack med hovslagaren om man ska slå på framskor eller om mman ska hitta barfota boots eller nåt annat ..men de får man se då..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: