Publicerat: / Allt å ingenting

stackars lillfis!

ja de har varit synd om den lilla fiusen ett tag nu då han varit ömfotad.. men idag kommer han att få skor..=) då vi typ bara har grusvägar här så slits ju skorna så mycket på stackarn.. så ska bli kul att se om han får tillbaka lite glöd nu när de inte komemr att göra ont i fötterna.. så hoppas de.. vi måste börja motionera honom nu då han är så tjock:P å dra ner på maten mer går inte.. demåste ju kunna äta. dock tycker jag att top har blivit jättefin i hullet så nu ska de bara på massa muskler så kommer han att va snygg igen;P får hoppas att de går att hålla de under vintern bara.. jag hoppas på en snö å isfri vinter omman säger så.. för vi komemr inte direkt kunna ta oss nånstans i vinter med transport om de b lir snö å is.. då får vi snällt vara kvar hemma så då hoppas jag på att de inte kommer nån snö:P eller om de kommer jättemycket snö.. de går ju de med då kan man rida i de utan att de blir bekymmer :D ja de är ett ståhej de där när man inte har ridhus faktiskt.. ärligt talat så tror jag nog att jag hellre hade haft ridhus än ridbana.. så man verkligen kan rida hela vintern=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: