Publicerat: / Allt å ingenting

jag vet!!

jag är dålig på att uppdatera jag vet.. men de är ju de där med mobilen så sjukt jobbigt att skriva dessa inlägg på mobilen.. sen tror jag inte att nån saknar inläggen heller då de inte är nån som l äser men ändå haha,,

sen sist då? inte mycket..

lugnt på jobbet då de flesta verkar gå på sparlåga såhär innan jul.. men i fredags kväll var de julbord på jobbet.. mycket trevligt måste jag säga.. först var vi hos en kollega å tog lite glögg å lyssnade musik å snackade.. sen vidare till bigbang.. där de då var julbord.. dock var julbordet inte alls gott.. det kalla var gott men de varma rent av äckligt.. janssonen var vattning å smakade ingenting.. köttbullarna var kalla.. revbenen var rätt okej.. å kroppkakorna med.. thats it! men ja annars var de mycket trevligt faktiskt..

sen lördag morgon kom hovis.. dags för skor på top då de inte går att ha han barfota.. så de fick bli fram så får vi se om han klarar sig med de.. tror de för han går ju itne jättemycket.. så rebecca följde med oss ut i skogen på lancer sen.. jääääätte kul att ha nån att rida med igen.. så de va full fräs på hästarna.. trots att de var jobbigt å de blev svettiga så ville dom springa haha...

söndag var lugn.. skulle rida lite tillsammans med Rebecca igen.. lite gymnastikhoppning stod på schemat.. men top betedde sig lustigt.. pigg men ändå orkade han ingenting.. trött av att skritta till paddocken.. frustade å höll på som han gjorde i våras då jag var hos vet. med honom.. å han snorade å slemmade här om dagen..så tror helt enkelt de är dags för hans "medicin" igen.. trots att de itne är vår.. men de är ju samma temperaturer så naturen har nog fått fnatt.. så ska ge honom de å se om de hjälper.. hoppas de.. inte kul när han andas så hårt å kraftigt efter lite skritt är ju itne direkt så att han borde göra det då han itne är avställd..så vi hoppas att det hjälper..annars var lancer duktig.. han förstår inte riktigt vad skänklarna är till för så han bockade med Rebecca några gånger när hon krävde galopp å att flytta för skänkeln.. så antagligen har han fått springa in i galoppen vilket inte är så bra så de får övas på.. dock inte av mig haha :P annars var han duktig.. å gått ner i vikt har han gjort.. börjar bli fin i hullet.. så lite mer muskler på dom båda så b lir dom hur snygga som helst sen :D

annars blir de lugnt nu fram till jul.. julaftonsmorgon ska fredrik å jag rida ut lite.. å juldagen med grannarna.. härligt:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: