Publicerat: / Allt å ingenting

Trött jämt!

Är så jäkla trött på att va trött rent ut sagt!!!!! Tror dock jag vet varför.. sängen är så jäkla dålig nu. Så vill ha klart sovrummet så man kan börja sova i den nya sängen. Men är ju inte säkert de är sängen.. men tror de.. ska även ringa sjukgymnasten för nacken å skuldran värker igen.

Igår så var jag i stallet å pysslade med alla hästarna. Först var de sokki.. vi var ute å sprang faktiskt.. kändes bra. Å tack vare honom så sprang jag mer ännu av orkade haha för att han tyckte de var så roligt. Hälsade även på kalvarna som var lite intressanta i mörkret haha. Efter de så fick Lancer lite pyssel.. satt inne i boxen för att försöka få ett band till honom.. å han stod hos mig Jena tiden å slickade mig i händerna. Så de blev rena ordentligt :-P sen lyckades jag att lyfta hovarna på honom som han har varit så tjuriga med.. så man måste vara vääääääldigt lugn när man håller på med honom. Så de gick jättebra. Även top kom Fram till mig å gosade när jag satt i boxen :-D de har han aldrig gjort innan
Så de kändes bra..

Idag ska jag testa att longera eller tömköra lancer å se hur han är.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: