Publicerat: / Allt å ingenting

blir så trött!!!

det märks att de är mycket i mitt huvud nu alltså.. blir så trött!!! än en gång har jag lyckats glömma fylla på vätska i linserna.. !!! var bara nån vecka sen sist!! som sagt mycket i huvudet gör att det blir så .. så får gå med mina glasögon som är hälften så svaga som jag behöver.. mycket jag ser då :O inte!! aja inget att göra åt.. ska köpa nya glasögon snart men just nu finns de inte pengar till de..
nä känns som att jag inte orkar mer skit just nu!! bara skit hela tiden! kändes som att de höll på att ordna upp sig,, men då kommer de ny skit!! de är ju underligt att de alltid måste va nån skit när de börjar ordna upp sig.. men hoppas att de kommer ordna sig lite inom snar framtid så man kan få slappna av lite å bara må bra.. de kommer ordna sig de vet jag... frågan är bara om när.. hoppas på typ.. nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: