Publicerat: / Allt å ingenting

dagen i kort

ja dagen började med att älskling åkte iväg å tränade så jag passade på att sova lite till efter de.. vaknade 930 så då gick jag upp å var hungrig så tänkte jag skulle äta lite.. å öppnade kylen.. å vad står där..? jo frukost som min älskling hade gjort till mig:D grekisk yoghurt med lite honung i,. färsk mango å han egna musli med bla valnötter mandel pumpafrön å lite torkade frukter å kokos.. gott... sen efter lunchen s blev de stallet å ridhuset med J.. blev intervall träning.. de är dags att börja nu så Top får igång kondisen.. men han var pigg å glad.. behövde inte "tjata" på honom att hålla galoppen.. ha stannade faktiskt bara en gång.. så höll väl på i en kvart typ.. sen tyckte jag de räckte för både honom å mig.. hehe.. men ska försöka göra de en gång i veckan nu så kondisen kommer tllbaka så man kan börja hoppa igen till våren.. sen tillbaka å he för papap å jag tog en tripp till kalmar.. lämna tillbaka två sadlar till anna å sen ut till gubben smedjevik med min nya sadel så han fick titta på stoppningen på den.. å de gick bra.. vilken underbar gubbe alltså.. han började prata motorcyklar med pappa så vi höll på att inte komma därifrån.. vad han pratade å pratade.. han talade även gott om min sadel å sa att den var jätte fin :D så de kändes bra.. försökte även få tag på en kvinna som hade en transport att sälja i läckeby men hon svarade tyvärr inte=/ synd för den hade varit perfekt.. går ju försöka igen å se om hon svarar sen kan ju vara så att hon jobbar kväll eller nåt.. men de är bara att leta vidare.. får nån där ute nys om en billig transport med max totalvikt 1500Kg å minst 750 i totalvikt för billig peng.. hör av dig..sen blev de lite mat å sen citygross..=) så hela dagen rullade på :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: