Publicerat: / Allt å ingenting

det blev en.

Ja det blev en tur till ridhuset idag, dock vill jag väl inte påstå att det gick bra. Han skötte sig bra men jag var värre. Känns som att jag sitter fast nu. Dålig fantasi, inte på humör å mycket hästar gjorde att de inte gick så bra. Men ja till å från så höjde han ryggen å kändes fin men känns inte som att jag direkt hjälper till i nån utveckling. Men ja jag vet inte.. är väl egentligen dags för en lektion. Men de finns inte pengar till det än. Aja får väl se vad som händer, får väl koncentrera mig mer på konditionen nu kanske så han får tillbaka flåset å bort med magen så blir de nog lite lättare för honom med. Ska ju jobba på det jag med så får vi se, får se om de blir något gjort i morgon, funderar på att tömköra lite, om de går i paddocken vill säga, annars får jag hitta på något annat.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: