Publicerat: / Allt å ingenting

inte bestämt än

Ja jag vet inte hur dagen ser ut faktiskt, ligger fortfarande i sängen å slöar. Vet inte när jqg åker till stallet å vad jag ska göra där, antagligen går de i te göra så mycket med tanke på hur vädret är å hur de var när vi red ut i tisdags. Så antagligen blir de bara atr göra i ordning, i morgon blir de iaf ridhuset med J . Ska so sagt koncentrera mig på konditionen ett tag framöver så får vi se om lite mage kan försvinna. Å om mig själv då? Ja själv håller jag på att bli förkyld. Torrhosta å ont i halsen. Tack fredrik:-P så får väl se lite hur de blir med saker å ting. Just nu har jag faktiskt inte lust med så mycket alls. Blä. Blir nog lite film under dagen å stallet i eftermiddag tror jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: