Publicerat: / Allt å ingenting

inte direkt...

så mycket att säga..

igår var de lugnt.. var med i stallet när W testade Tops nya dressyrsadel. tog lite bilder å så.. såg bra ut tycker jag.. han verkar ändå rätt så pigg nu faktiskt..=)

idag är de lata tider haha.. ska till stallet vid 14tider idag tänkte jag å bara göra i ordning så han får vila idag.. å sen blir de optikern får se vad dom säger.. för ska beställa nya glasögon de jag har har jag nog haft i 6 år å de stämmer inte nånstans i styrka.. haha så hittade ett par snygga på internet som de får bli..=) hoppas inte de blivit sämre för beställde linser .. massor linser billigt förra veckan så hoppas jag kan ha dom:P sen blir de att tvätta lite stallkläder i eftermiddag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: