Publicerat: / Allt å ingenting

inte ens nära..!

nä min röst är inte ens nära av att komma tillbaka.. hmmm känns ju sådär.. men ja de rä väl bara tt hålla käften å vänta antar jag.. kan ju viska i värsta fall.. även att jag vet att man inte ska göra de heller men på nåt sätt måste man ju kommunicera.. så de b lir säkert bra, annars mår jag väl lite bättre.. har ont i bihålorna men de r väl bara att gilla läget där med antar jag.. de går över de med.. men helst av allt vill jag ha tillbaka min röst..

annars lugn dag.. älskling å jag hade en slapp morgon i sängen kan man säga haha.. bara ligga å lata sig framför tvn :P annars stallet.. longerade lite idag.. han tyckte de var skönt att springa av sig på meeeeegalång lina så han fick bralla av sig.. går ju inte s läppa han helt lös när man är ensam då de är risk att han hoppar över grinden hahamen lång lina funkar bra då får han ändå frihet men jag har ändå kontrollen.. win win för oss båda:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: