Publicerat: / Allt å ingenting

mår bra

det känns som att de hände rlite grejer ni alltså.. hoppas bara man kan få lite slutgiltiga besked så man kan få beta exakt hur de kommer bli.. är ju mycket som hänger i luften fortfarande å jag vill ha besked att såhär är de å såhär blir de.. men ja de är väl bara att vänta.. annars får man väl sätta lite press.. :P

annars så tyckerjag nog att jag mår rätt så bra faktiskt.. fått lite ont i halsen igen bara.. men annars så känns de som att psyket iaf mår bra just nu.. =) så hoppas på att de INTE blir några bakslag nu för då bryter jag nog ihop tror jag.. då sätter ja mig nere i källaren i ett hörn å gråter tror jag faktiskt... så hopas att de blir som lovat nu ... ! men ja de vet man aldrig för än man sett det på papper typ eller nåt :P men ville ialalfall dela med mig av att jag faktiskt mår bra=)

i morgon vet jag itne vad jag ska göra med min älskade häst.. tror att de blir longering på låååååååång lina med lite intervall så han får springa lite utan mig på ryggen... så vi kan börja få bort magen.. så får de nog lite :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: