Publicerat: / Allt å ingenting

nåt måste göras!

när man sitter ensam hemma har ja märkt att de blir väldigt mycket tankar om saker å ting.. känns lite rörigt nu när man inte fått några klara besked om nåt..när man inte vet hur de kommer att bli.. man tänker på framtiden å allt vad de innebär.. hur kommer de att bli.. hur blir de om de blir såhär? hur kommer de bli om de blir sådär? ja tankarna är fram å tillbaka.. vad händer om de helt plötsligt tvärvänder ? för saker kan ju hända.. kan ju komma besked som förändrar hela ens värld? hela ens liv.. kommer de att bli till det sämre då? eller kanske till det bättre? måste man ta egna beslut eller kommer nån annan att ta besluten åt en? för egentligen så ligger allting just nu i andras händer jag kan inte mer göra... jag kan bara vänta... å hoppas.. å tro.. å vilja att de ska bli på det sättet som jag vill.. för en sak vet jag.. nåt måste hända! nåt måste göras åt saken!

Det handlar om min framtid!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: