Publicerat: / Allt å ingenting

nu har jag bestämt mig... igen!

nu är de lite beslut tagna i min hjärna.. tror att de kommer att bli bra faktiskt.. allt ska bara bli helt 100% klart.. sen jävlar alltså hahaha..

men några saker jag kommit fram till är följande:
jag SKA ha en islandshäst.. that´s it !!!! de är bara så.. i mitt liv ska de nångång stå att jag är ägare till en islandshäst på papper.. älskar dig Top men jag saknar islandshästarna.. så du kommer att få dela matte med en islänning så småningom.. så är de bara..

å de leder då till en annan sak jag har bestämt mig för.. :
gå ner i vikt!
ja jag måste ju gå ner i vikt om jag ska kunna ha en islandshäst.. iof vill jag ha en stor islandshäst men vill ju ändå inte väga såhär mycket. visst att dom är små å starka å har sina gångarter för att klara de.. men ja ner ska de.. iaf 30 Kg sen jäklar.. hmm man kanske skulle köpa ett isisföl så man har en sporre till att gå ner massa så man själv kan rida in den.. är de nån jag skulle klara att rida in så är de en islänning.. för dom känner jag innan å utan å har ju utbildat ett par islandshästar så de är når jag verkligen ska satsa på.. så nu är de beslutet taget.. nu ska jag bara bli frisk med så jag kan börja träna.. för som de är nu så orkar jag ju inte gå runt här hemma utan att hosta lungorna ur mig:P å prata kan jag fortfarande inte..

det blir jag, Top å en isis.. okej fredrik å hans hund får väl vara med på ett hörn åxå:P.. å barn? ja de får vi väl se när de blir haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: