Publicerat: / Allt å ingenting

på plats

i dag så blev de en sväng till ridhuset med W å J.. w skulle rida genom top lite.. å de såg jättebra ut.. hon har fått bättre hållning å han verkar samarbetsvillig å pigg.. så de såg bra ut.. i eftermiddag så var pappa å jag å hämtade min hästtransport.. så nu är den på plats.. vi passade även på att köpa en ny kulhandske... så den ska pappa byta i helgen nångång.. sen är den fit for fight.. vi ska bara byta ägare osv i morgon så den verkligen är min å så ska den försäkras osv.. sen jäklar :D känns bra..

de som känns mindre bra ä rju min förkylning.. just nu har jag ingen so helst röst kvar alls.. den är helt borta.. :/ hoppas den kommer tillbaka fort.. kan ju inte vara helt tyst hur länge som helst:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: