Publicerat: / Allt å ingenting

ridhuset

ja idag blev de ridhuset med a-s ville testa nya sadeln där.. alltså. vilken skillnad på häst.. vet inte om de har med sadeln attgöra eller ej.. kan ju vara att jag sitter annorlunda å kommer åt han bättre. men vill nog påstå att han aldrig varit stabilare i formen med mig nånsin.. de funkade även i traven.. kände höjd rygg å han gick med fint krökt nacke.. inte hela tiden men långa stunder så nåt måst ejag gjort rätt åxå hehe.. galoppen dock är ju lite svårare å han vill ju gärna dra iväg vilket jag kan förstå då de inte direkt gått att galopepra så mycket å sistonne.. så idag kändes hur bra som helst.. dock så blev jag ju skit slut haha men de är skönt faktiskt måste jag säga..=) så jag är jättenöjd å tror atthan var de med.. svettig blev han i allafall hihi.. nä men de känns som att de kommer bli bra.. bara han får tillbaka kondisen.. men ska försöka börja med intervaller nu en gång i veckan så ska vi nog snart vara i form :P ..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: