Publicerat: / Allt å ingenting

sjukling

hann inte med att skriva nåt igår.. eller ja hann å hann.. grejen är den att jag ligger deckad.. såhär sjuk har jag inte varit på länge den smärtan i halsen alltså fy faan säger jag bara.. å de går ut i öronen=/ öm i huden.. svettas å fryser om vartannat.. men hur elle rhur så var jag på bio igår... på fifty shades of gray.. men nja jag vet inte.. tyckte inte den var så bra... dialogen var väldigt konstig i bland faktiskt.. så kändes väldigt stelt.. iaf från hans sida.. hon tyckte jag var bra.. men nja ingen jättehöjdare faktiskt..

annars idag på alla hjärtans dag så skulle vi åkt till min farmor som fyller 96 år idag.. men då jag är så dålig så blir de inte. F å jag får åka en annan dag...han får även följa med mig till stallet sen.. för kommer inte att orka de ensam fy fasen.. jobbigt att bara gå till toaletten hahaha aja men blir väl frisk nån gång.. bara jag är frisk till den 28e så :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: