Publicerat: / Allt å ingenting

slarvigt

slarvigt av mig att missa att skriva nåt igår märker jag nu.. aja får väl ta igen de nu då.. vad hände igår?.. ja jag var hos min älskade 96-åriga farmor.. vi pratade en massa... hon bjöd på kålpudding mmmmm gott sen pratade lite mer.. var u ett antal veckor sen jag träffade henne då jag harvarit sjuk å man vill inte smitta nån som är så pass gammal då de kan vara det sista hon är med om så man får vara försiktig helt enkelt.. sen på kvällen så blev de faktiskt lite EQ-meditation hos min kusin.. de var lite häftigt faktiskt måste jag säga.. får se om de blir fler gånger...man kan behöva sånt ibland tror jag..

annars idag började dagen i stallet vid ca kl 830. mocka å göra i ordning.... sen göra ordning Top för premiärturen i vår nya transport..=) den luktade lite konstigt sa han men annars gick han på så snällt så de gick att lasta honom helt själv å köra honom helt själv.. känns så bra att kunna göra de själv nu... så var i ridhuset med a-s å c. å de gick bra.. dock så orkade inte jag så mycket så ridningen blev lite hattig.. men fick honom ändå i form i skritt å trav å nån snabbis även i galopp där jag kände ryggen höja sig faktiskt så de är ju positivt.. men hoppas på att kunna motionera honom nu så pass att han kan gå ner lite i vikt å så så han kommer orka mer.. så vi kan börja komma igång å hoppträna ordentligt här nu.. om snön vill hålla sig borta vill säga men de hoppas vi på=)

annars var de hem å sen till farmor igen där vi hade bestämt att åka till secondhand butik.. där hittade jag faktiskt lite.. 3 st rostfria ugnsformar som jag velat ha.. å inte nog med de.. de var halva priset på dom.. så tre rätt så stora för 35:- så gillar jag att handla.. :D hittade även en pall som jag ska ha i hallen som man kan sitta på om man vill när man tar på sig skorna å liknande.. jättefin... 40:- :D fynd gillar jag...

annars i övermorgon så blir de göteborgs horseshow :D ska bli spännande då jag aldrig varit där innan.. tur jag är med två brudar som har varit där så då kan jag känna mig trygg haha :D ska bli sååååå kul.. längtar :D har jag längtat sen i oktober typ eller när de var vi bokade :D

Top å W tränar lite :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: