Publicerat: / Allt å ingenting

tiden

tiden bara springer iväg om dagarna tycker jag.. hur ska jag hinna med allt när jag jobbar sen ? :P haha.. de löser sig nog.. :P

dagen började med en nyttig pannkaksfrukost oups haha men men ibland så.. sen bar de av till stallet för att träffa E å rida ut med henne å balo.. trodde vi skulle ha två pigga killar.. men inte då.. de var så lugna å sansade.. galopperade faktiskt en hel del.. inga sparkar å inga ökningar.. jag fick istället ligga på lite hehe men de var skönt att de var så lugna.. för tops del tror jag att han tappat massor med kondis å så har han ju den där magen att bära på så visst de b lir ju lite jobbigare de blir de ju.. men de ska vi ändra på.. ska försöka köra lite intervall med honom utan ryttare tror ag så han får psringa lite av sig själv på jättemegalång lina.. så han inte hoppar äver grinden haha.. elelr så får jag ha nån som står där hehe de löser sig vl.. men tror att de kan va bra utan ryttare på iaf.. eller så får jag "tvinga" W att göra de nån dag haha:P

efter de iaf så blev de att jag stannade nån timme mer än jag hade räknat med:P massa prat så de kändes väldigt bra måste jag säga faktiskt.. väldigt bra=)..

sen bar de av hem å direkt till optikern.. dags att testa nya linser. de jag fick först gjorde jätteont så fick ett annat ar att testa.. hon tror nämigen att de jag haft innan är lite för små så dom har trckt lite på ögat så nu är de en storlek större.. så får vi se nästa vecka hur dom har suttit.. bara jag inte glömmer att hälla i vätska nu.. får skärpa mig haha..

å nu ligger en fläsklägg på kokning.. ska bli såååååååå gott! :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: