Publicerat: / Allt å ingenting

vänta å se

dagen började rätt så sent:P klev ur sängen kl 10.. så vi åkteå storhandlade för denna veckan... å vad hade dom där på maxi? jo kroppkakor.. färska nykokta.. jag var TVUNGEN att köpa hihi så de fick bli min lunch idag.. mmmmmmmmm :-D

sen bar de av till stallet å en uteritt med J gick hur bra som helst.. blev mest skritt men eftersom de är mycket snö i skogen så gick de bra.. inte halt eller nåt.. travade en liten sträcka å de kändes bra..=) sen hem å ta de lugnt ett tag.. nu har jag lagat svensk moussaka som står i ugnen.. första gången jag gör de så får hoppas på att den blir god åxå hehe men de tror jag nog.. bara vänta å se..

annars så är de lite andra goda nyheter på gång.. ska bara få ett absolut besked först så ska ni få höra :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: