Publicerat: / Allt å ingenting

äääääntligen!!

nu äger jag mina första par ridstövlar.. har hållt på med hästar i 17... 17 ÅR!!! å aldrig ägt ridstövlar.. pga mina feta vader.. men äntigen hittade jag en sida där de går att anpassa storleken lite.. mätte vaderna å beställde.. men när de kom hem så var dom för vida :O så måtten stämde inte riktigt.. så istället för xwide så fick de bli wide :P kanske inte har sååååå breda vader som jag trodde.. de stora problemet är egentligen att mina underben är så korta.. de är nod de största problemet egentligen.. men nu har jag hittat ett par.. så får se hur vädret är i morgon om jag kommer brja använda dom eller vänta till våren:P ska iaf vara noga med att smörja dom osv å försöka hålla dom fräscha.. de där med att smörja läder är ju inte min starka sida men jag MÅSTE nu.. de är alldeles för dyra för att strunta i.. bara tur att jag har syntetsadlar å inte lädersadlar haha..

ananrs idag var de tänkt en ridtur i skogen.. men när min skitgris var färdig så började regnet blandat med snö att ösa ner.. å jag rider INTE ute i regn.. nej nej nej.. å eftersom de varit mycket ridhus nu senaste å även ska de i morgon så fick han vila idag.. somjag egentligen hade tänkt mig från början.. så är han pigg i morgon=)

annars så har jag gjort en kyckling och broccoli paj till älskling kommer hem.. den åker in i ugnen om en kvart..

ha en bra mysfredag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: