Publicerat: / Allt å ingenting

bra dag!

ja idag har de varit en bra dag faktiskt.. ska göra som alla andra å hålla på lite saker ett par dagar till tills beskedet är helt färdigt.. men de är positivt.. :-P
 
dagen började med att jag hämtade J kl 9 å for till västervik.. kollade massa affärer.. köpte faktiskt en del smink haha.. tänkte att jag skulle börja sminka mig lite igen.. så de blev lite ögonskuggor, kajalpenna, mascara, eyeliner å ett lppglans haha hela baletten :P å även en bodybutter... på dollarstore  blev de lite bestick...
 
blev även god mat .. thai å lite sushi buffé :P mötte även S i västervik så de blev en liten fika på de.. var mycket trevligt att sitta å prata om allt å ingenting :D
 
blev snabbis i stallet å sen hem å laga mat..
 
i morgon blir de ridhuset en sväng med J ska iof bara skritta då man ska de efter massagen så de får bli en lite barbackatur i ridhuset tänkte jag faktiskt..=)
 
på onsdag så är de W som har Top så hoppas på att hon kan få rida lite så att underlaget är okej=) var ju ett tag sen hon kunde rida..
 
ett par bilder på min stjärna..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: