Publicerat: / Allt å ingenting

det löser sig !

det känns verkligen som att saker börjar ordna upp sig nu å jag känner mig sååååå glad å uppåt..

först så passade sadeln till hästen som jag hade sadelutprovaren till är sååååå lycklig !! dock behöver den stoppas om men ingen megapanik... fick den till ett ettigt pris..

transport uppställningen har åxå löst de.. a-s å s sa att vi skulle lösa de ! :D tack så jättemycket till er båda två :D

jobb är åxå på gång.. är i stort sett bara detaljerna kvar så väntar på samtal.. men tror att de kommer på måndag.. så de är i stort sett åxå löst..

sen lite andra saker som känns bra att de åxå är löst.. känns som att de kommer att gå jättebra nu framöver. jag behöver lite flyt.. så de tackar jag inte nej till..

glad idag !!! :-D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: