Publicerat: / Allt å ingenting

fullt ös

ja idag har de varit fullt ös faktiskt... frst på förmiddagen så var de ridhuset.. fredrik följde med mig.. top gick på lätt å han skötte sig bra i ridhuset.. men märks att jag inte är frisk i knät då jag inte kan använda den skänkeln riktigt som jag vill å de utnyttjar top å smiter:P men ett tag så funkade de relativt bra.. så han har fått galoppera av sig idag.. men herregud vad han tappat kondis.. så de måste jobbas upp på igen nu.. ska brja intervallträna igen nu när jag kan åka till ridhuset i stortsett när jag vill så ska bli skönt faktiskt. annars har jag agerat skjuts åt min farmor som varit på sjukan å tagit prover.. sen efter de så blev de en tripp till liljeholmens å köpte mer värmeljus.. behövs när de är så kallt.. sen en sväng till lidl innan jag skjutsade hem henne.. har även hunnit att diska upp disken i köket... så nu ska jag inte göra så mycket mer idag.. har även fixat frakt på de ridstövlarna som var för stora. får se om jag hinner få de andra i morgon eller på lördag.. i såfall ska jag testa dom i helgen.. håll tummarna för att jag kanha dom.. för trots att jag mätte å köpte efter d emåtten som stod så vart dom för stora.. fick ner hela handen.. så hoppas att dessa åxå är lite stora då än soms tår så att jag kan ha dom.. vore inte så kul om de var för små=/ men men de tror jag inte..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: