Publicerat: / Allt å ingenting

härligt...!

ja idag blev det en härlig liten runda i skogen i snöns i den nya sadeln.. den funkar i skogen med.. dock så faller jag lite framåt.. men handlar nog om att jag inte är van vid sadeln än för när jag tänkte efter å satt mer rakt så blev de bättre.. får se hur de blir i ridhuset i morgon... annars funkade alla gångarter.. dock så ville han ta små galoppskutt istället för trav för var väl lättare att göra de än lyfta benen i trav.. :P men de gick jätte bra.. trots att vi fick stora snöduschar över oss haha men de gick bra...

har även lagt ut min sadel till salu nu.. å nån där ute vet nån som söker en billig dressyrsadel så har jag en tekna till salu vid i bommen 18 tum i sitsen 3000:-



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: