Publicerat: / Allt å ingenting

hustittande

dagen började med storhandling för resten av veckan.. vi brukar storhandla på måndagar men de blev konstigt denna vecka så de fick bli i dag.. sen vid 11 så ar de dags att titta på ett hus.. ett stort fint hus.. å de var verkligen fint.. dock så var sovrummen för små så man få rinte plats med dubbelsäng i nat av rummen.. å de gillad inte jag.. resten hade jag kunnat stå ut med men nja jag vet inte kändes inte rätt riktigt.. + att de var ju bara kakelugnar som uppvärmning å de är väl inte heller så skoj.. då man inte är hemma så blir de ju svinkallt.. men vi får se.. blir nog att titta vidare.. förr eller senare så hittar vi vårt drömhus=)

annars har de vart lat dag.. varit trött som fasen då man itne sovit knappt nåt inatt då manhar haft en sambo som inte kunant sova.. nackdel med att bo i en etta.. vart han än tar vägen så "stör" de.. hade man haft större hade han unnat g åut å titta på tv så hade jag kunnat sova.. men funkar ju inte riktigt nu om man säger så.. men men de går ändå.. så har inte hänt mer idag.. W hade top så behövde inte ens åka till stallet.. tänkte faktiskt försöka ta en barbacka svängi morgon i paddocken.. skritta måste man ju ändå kunna göra..sen framöver här nu blir de att ta upp en sadeutprovare som ska kolla mina sadlar å verkligen se om de passar eller inte..jag tror att hon kommer säga att de inte passar så kommer att vara beredd på att byta sadel.. men hoppas at tnån s kulle kunna passa.. dom går ju trots allt att ändra bommen i båda så så länge de ligger bra på ryggen i övrigt så borde de räcka med att fixa vidden.. men ja ska inte dra förhastade slutsatser utan vi får se..

nä får väl fixa de sista på maten som fredrik ska ha i morgon. ha de



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: