Publicerat: / Allt å ingenting

inget gott som inte har nåt ont med sig...

eller va de tvärtom? haha..   aja hur som helst så orkade jag inte tvätta i morse.. sov som en stock inatt.. som tur är haha... men iaf så orkade jag mig upp vid 9, frukost (kors i taket)  sen stallet vid 11 tiden.. mocka å göra ordning.. koppla på transporten... å lastade hästen.. klarade de helt å hållet ensam :D så de är härligt att veta att jag kan lasta min häst helt själv å åka iväg.. sen kom Wi å vi åkte till ridhuset.. hon ville testa sin kamera där inne i de ljuset för att se hur de blev.. vil ju egentligen inte vara med på bild men jag ställde upp... så  några bilder få rjag väl iaf att ha till mig själv.. får se om jag lägger ut nån här hehe .. men inte nog med de.. de gick jättebra alt.. men han var ju tvungen att trampa av sig en sko :-O en framsko dessutom.. men men där inne i ridhuset är de ju inte så farligt så de gjorde inget.. inga sömmar eller så som satt fast.. men men.. sen lasta på å åka hem å göra de sista..
så nu har jag diskat lite.. väntar på att fredrik ska komma hem för de blir att kasta i sig lite kvällsmat för att sen åka iväg på bostadsmöte... de nya ägarna ska presentera sig så får man se hur mycket kackel de  blir där haha..:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: