Publicerat: / Allt å ingenting

kallt i blåsten.

idag blev de direkt till stallet när man hade vaknat.hade planerat en liten kort uteritt ensam faktiskt.. så gav mig iväg,, red på en grusväg där ingen hade ridit så de var snö. så travade en hel del faktiskt.. dock så var top lite tittig idag..d e blåste lite å vi har inet varit i skogen ensamma på länge så de kändes som att han tyckte att vi blev jagade av nåt hehe.. inte så att han ville sticka ifrån mig men ändå så att han ökade på stegen lite då å då.. fattade en kort galopp bara för fattningens skull.. å de gjorde han utan att stressa iväg eller liknande så de kändes bra.. dock så hoppade jag av innan vi kom till stället där han blev rädd när jag flög av innan jul.. å gick med honom.. passade på att ta ett par bilder på min prins.. mende tyckte hanvar onödigt så han började skrapa emd hoven haha.. understimulerad?? JA! haha.. så velade ett tag nä rjag kom tillbaka till stallet. men de blev en vända i paddocken.. så han fick trava en del å även ett par korta galoppsträckor.. så han verkade rätt så nöjd efter de,..=)

 
 
mmm snö är gott :-P
 
 


i morgon så kommer sadelutprovaren å ska kolla mina sadlar.. håll tummarna för att d einte är nåt allvarligt.. vill inte byta sadel i onödan när man har sadlar som man gillar.. sen om de krävs att värma om eller byta koppjärn gör ju ingenting..=) men ja vi får se vad domen blir. han ska även på lite massage sen efter..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: