Publicerat: / Allt å ingenting

lugnt i blåsten

ja de fick blli en skrittrunda med Jolin i skogen idag.. då de var så hårt å halt i marken så blev de endast skritt.. + att de blåser ju som bara den.. men verkar som att de avtagit nu så får väl se hur de blir i morgon..tror att de blir en vilodag fr honom i morgon.. på tisdag skulle jag vilja åka till ridhuset en sväng. ska se om Fredrik vill följa med..å om transporten är ledig=)
 
ananrs lugnt idag.. fick rätt ont i knät efter ridningen (spände mig nog en del misstänker jag.. då de inte kändes 100 att rida tackvare att de blåste) men i morgon blir de gymmet iaf på förmiddagen.. måste iaf komma igång med nåt känner jag..
 
nä nu dags att brja med maten.. blir köttfärspaj idag=) mums



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: