Publicerat: / Allt å ingenting

masterchef..

kollat på canadas masterchef nu.. å nu är de svenska versionen... hade varit coolt att vara med... jag vet ju att jag är duktig på att laga mat... men jag tror inte jag skulle klara de då jag har så sjukt dålig fantasi.. annars älskar jag att laga mat.. iaf till speciella tillfällen..
men jag vet inte.. är väl inte i närheten av dom som är med antar jag men ändå hade varit kul om man hade varit lite mer påhittig.. sen är de ju så att man inte har råd att köpa mycket av den där fina maten som man kan göra lyxmiddagar av.. men ja.. köttfärs å karré får väl gå de med antar jag haha.. går ju iaf variera rätt så mycket om inte annat..

märker att jag skrivit en hel del i bloggen de senaste dagarna.. frågan är om folk kollar flera gånger om dagen så att de är lönt att skriva flera gånger ?:P själv kollar jag bloggarna jag följer flera gånger om dagen hehe..

i morgon var de tänkt att åka till ridhuset.. men berodde på vädret hur J s kulle göra.. vem vet jag kanske åker ensam annars.. vet ju att jag klarar av att göra de så man kanske skulle våga sig på att testa att åka helt ensam. känns lite skrämmande men nån gång så måste jag ju våga hehe tror att jag ska öva på att "skjutsa" in top i transporten.. känns som att de är ett bättre alternativ fö då kan man direkt stänga bommen bakom.. än har de inte funkat utan jag har gått in.. knäppt fast, hoppat ut å stängt.. å han står ju där inne helt still iaf än så länge har han gjort de.. men får se hur de blir.. s kulle ju vilja börja intervallträna igen.. känner att de skulle behövas då han tappat en del kondition under vintern.. om de kunde bli vår nu istället..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: