Publicerat: / Allt å ingenting

min fotomodell!

ja idag har min prins fått agera fotomodell igen=)... smygkikade på Wickis blogg lite där hon hade lagt upp ett par bilder.. ska bli spännande sen när jag får bilderna.. hihi.. ville ju ha några vinterbilder på honom,. å vad han sprang haha han hade riktigt kul i paddocken med att springa lös i snön... bara de att man får passa grinden.. annars hoppar han över den haha.. men de räckte med att stå framför den å även att han var längst ner i paddocken så räckte de med att jag stod vid grinden å smackade på honom... nä de var kul tyckte han å han brallade å sprang hihi.. så väntar med spänning på bilder.. hon tog över 300 men riktigt så många behöver jag nog inte haha.. så kommer ut ett par bilder sen när jag fått dom.. men ni kan ju få se några gamla så länge på min vackra prins=)

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: