Publicerat: / Allt å ingenting

nu snackar vi stora...

under natten har jag faktiskt sovit trots stora brännblåsor.. har inte ont de minsta nu... så de är skönt. men som sagt när de spricker sen.. då lär de kännas kan jag säga..

annars så väntar jag bara ut tiden nu.. ska tvätta vid 10-13 behövs verkligen.. har skjutit upp de länge nu så nu är de kris haha.. mest på underkläderna.. å så ska jag tvätta upp de nya vi köpte på ullared helgen efter jul så de är ju ett tag sen haha.. men de är tråkigt att hålla på att springa upp å ner hehe.. men men bara gilla läget.. ska nog sga till fredrik nästa gång att han ska få göra de.. annars vet jag inte en snabbis till stallet.. min kära häst har som sagt tappat en framsko så blir lugnt.. ska väl till ridhuset i morgon men där gör de ju inget om han är tan sko. de ä rmjukt å anpassar sig efter hur hästen ser ut under så de är lugna puckar.. märkte ingen skillnad igår.. märkte ju inte förän vi typ skrittade av att den låg där haha..så kan de gå...

skulle vilja åka en sväng till västervik.. men får se om jag hittar nån som vill följa med.. annars kan jag iof åka ensam.. vore kul att träffa s var länge sen men hon har inte svarat de sista gångerna:(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: