Publicerat: / Allt å ingenting

nyår

Igår blev det en sväng till stallet med fredrik, vi testade tolkselen på top å han fick släpa lite bakom, han var hur duktig som helat, flängde iväg ett par gånger i trav när han fick se att något följde efter honom i ögonvrån haha, men jag är nöjd. Sen på eftermiddagen så blev de att kolla fyrverkerierna i hamnen, fint å rätt mycket i år,efter de åkte vi hem till J å P. Började med maten, trerätters, räkcoctail, rullader med potatisgratäng, å pannacotta, jätte gott, sen var vi lite trötta hehe men mef lite prat gick tiden, så vi kunde gå ut å titta på fyrverkerierna. Sen hem

idag åkte J å jag en sväng till ridhuset, gick jättebra, första gången sen jag flög av, visst knät gjorde ont men funkade ändå i alla gångarter:-) funderar på om jag ska köpa ridhus kort eller inte, rider jag minst en gång i vecksn så tjänar jag på de, har inte bestämt mig

vad tycker ni,?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: