Publicerat: / Allt å ingenting

rastlös

gaah.. sitter å kollar på farmen men är ändå rastlös av att sitta här ensam om kvällarna.. haha..finns inget att göra på nätet... kollat alla bloggar jag har flera gånger.. kanske finns nån som har nåt tips på nån blogg man kan läsa?
men de finns verkligen ingenting att göra på nätet...kanske kolla tradera..? men då hitar an bara massa saker som man vill köpa men inte har råd med.. ska ju spara pengar till en hästtransport.. har bestämt att jag SKA ha en de är bara så.. sen vart den kommer kunna stå får jag väl lösa på nåt sätt då.. finns kanske nånstans i närheten av stallet där man kan ha den.. nåt hittar jag på :P den dagen den sorgen haha...nä nu ska jag ragga lite bloggar tror jag...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: