Publicerat: / Allt å ingenting

roligt...

idag blev de en tur till ridhuset med J.. jag tänkte jag skulle ta en liten lugn sväng barbacka.. å de gick hur bra som helst..jag kan sitta relativt stilli traven nu faktiskt.. även på volt.. fick honom faktiskt att höja ryggen å komma ner i formen ett par gånger.. visst han ghåller sig inte där men de är på god väg iaf.. blev även några galoppsteg.. först ofrivilligt men fattade faktiskt två galopper sen med ett par steg i varje.. å de är ju lättare än i traven så de får nog bli lite mer sen hehe.. ska våga galoppera lite mer.. hade halsring att hålla i men höll bara lite i första traven sen var de ingen mening med de..

i morgon blir de att åka en sväng till annas hästshop i kalmar å se om hon har några vettiga sadlar hemma som man kan låna hem-även hämta en privat å se om den passar.. hoppas de finns nåt som passar som inte är allt för dyrt.. vill ju ha en sadel som ligger bra.. håll tummarna för mig



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: