Publicerat: / Allt å ingenting

sååååå underbar!!!

idag blev de stallet på förmiddagen.. var ju å hämtade ett par sadlar igår.. provade den som var för en privatperson.. jag tyckte att den satt helt bra på honom. de är att stropparna blir framåt men de blir de på alla hans sadlar.. hoppaas verkligen att sadelutprovaren säger att den passar honom.. å sen att den passar mig.. testade att rida i sadel.. å fyyyyyy faaaaasen så underbar alltså-- satt som gjutet... å han fattade galopp bara man vred höften lite.. kändes som att han verkligen kunde röra sig å lyssnade toppen å den var så underbart skön.. vill ha den!!! så håller alla tummar å tår jag har för att den ska passa.. vill vill vill vill vill ha den!!! men de viktiga är ju att den passar honom.. å gör den de så ska jag rida med en pad under så man ser hur trycket blir när man sitter i den.. så hoppas att jag sitter som jag ska.. :D

sen i eftermiddag blev de en sväng på gymmet.. gick väl inte så bra.. fick ju ont i knät igen nr jag vred till de i stallet när jag skulle tömma skitkärran . så de värker lite.. men men de läker väl de med.. gö de inte de så får jag väl gå till läkaren..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: