Publicerat: / Allt å ingenting

tillbaka!

ja förmiddagen idag var faktiskt väldigt lat.. gick nog itne upp förän vid kl 10 oups :P hehe men men..
 
sen var de gymmet med fredrik å W.. vi började med box.. de är faktiskt skoj å man får upp pulsen ordentligt faktiskt.. sen var de lite blandade övningar med hantlar.. hantelpress bicepscurl å triceps.. å även armhävningar fast man sätter fast som ett "rep" uppe nånstans så man liksom lägger sig bakåt å ska dra sig uppåt.. vet inte om ni förstår, lite svårt att förklara.. ett kort men rätt intensivt pass så visst de kändes faktiskt i armarna hehe.. ska testa att göra triceps innan biceps nästa gång för min armar skakar s mycket när jag gör triceps sist så vi ska testa de.. men riktigt skoj att vara tillbaka på gymmet.. knät är inte bra riktigt än men de finns mycket man kan göra ändå.. hoppas att fredrik har mer tid i veckan så man kan komma igång på riktigt.. iof har jag en förkylning på g så får väl se vart den tar vägen.. ananrs så har jag även börjat fylla i matdagbok.. idag har jag ätit 1547 kcal..uppdelat på lunch mellanmål å sist middag, kanske blir några till om jag tar en frukt eller nåt senare..men lite underskott är de.. men ja får väl se om jag kan få till frukosten så kanske de fungerar.. å sen så klart se till att de är nyttiga kalorier så man kan gå ner i vikt lite.. så hoppas på att de ska fungera nu.. ska bara försöka att stålsätta mig så jag inte äter massa onyttigt skit.. bara att kämpa..

stallet var bara en snabbis idag då vädret var snöblandat regn typ.. men i morgon så kommer hovslgaren å byter skor å sen iväg till ridhuset efter de..

tror att jag ska ta ut en sadelutprovare med till top som kan kolla hans sadlar som han har nu så får vi se vad dommen blir där om de är helt åt helvete eller hur de ser ut.. å sen även lite massage uppe på de får de nog bli tror jag..

men nu är de kväller så nu b lir de att ta de lite lugnt efter berg med disk å matfix å ätit..

ha de!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: