Publicerat: / Allt å ingenting

vill ha!!!

ja nu har de kommit upp fler saker på "vill-ha-listan"..
de jag vill ha är en hästtransport!
en helt egen transport.. vet att jag har tillgång till transport å de är jag jätte tacksam för verkligen. men ibland så krockar det helt enkelt.. så skulle ändå vilja ha min egna transport som man kan bara ta å lasta hästen å åka dit man vill liksom. å ska de tävlas osv så hade de varit smidigt att ha en egen så slipper man hyra när man liksom ska vara borta en hel dag typ. så ska se om de kan finnas pengar till en billig transport snart.. får jag bara ett jobb så ska de inte vara några problem.. som sagt får bli en billig bara.. räcker ju med att jag bara kan köra min egna häst.. då han väger så mycket så går de inte köra honom med nån annan...men får väl drömma ett tag till antar jag..

som sagt får jag bara ett jobb så blir de inga problem.

men finns ju ett problem till.. vart skulle den stå om jag nu köper en?? ja inte kan den stå här hemma tyvärr så ja de är fler än ett problem tyvärr :/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: