Publicerat: / Allt å ingenting

fram å tillbaka

Helgen har varit lugn.. pysslat här hemma. Hästarna osv. Gick ju inte göra så mycket i värmen. Men i söndags blev de in till stan med Fredrik för att svalka oss med en glass. :-P gott hihi. Igår var de jobb.. är lite fram å tillbaka på mitt nya å mitt gamla Jobb. Vilket är helt okej då jag gillar båda lika mycket. Men meningen är ju att jag ska va på mitt nya sen i september:-) så de känns bra. Idag blev de stan efter jobbet. Veckohandlat lite. Hämtat paket å däck. Hittade billiga dubbdäck så nu är vintern räddad så de känns bra:-). Här lagat mat så nu ska jag snart göra mig klar för sängen faktiskt.. sov dåligt i natt så får hoppas de blir bättre i natt.:-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: