Publicerat: / Allt å ingenting

i min egen takt

Ja idag så hade jag bestämt mig för att ta de lugnt men ändå göra "nytta ". Men i min egen takt. Så började med att hämta hästarna efter frukost.. ge dom lite hö så dom fick stå å sova lite medans jag gjorde ordning lite i stallet. Mockat sopat å fixat med alla mina saker. Sen blev de en ridtur med min underbara Top. Red ute i skogen finns en bra uppvärmningsrunda på typ 15 min som jag tog sen blev de lite galopparbete på grusvägarna. Han har börjat strunta i vilken galoppskänkel jag ger honom å de tycker jag inte om så mycket galppskänkel träning å även galopp från skritt. Å de fixar han bär nu faktiskt. Han har fått mycket bättre kondis så känns bra :-). Sen blev de att putsa utrustning. De var dags om man säger så. Även lagat sokkis ena eksemtäcke. De som satt bäst så nu fick han de på sig:-) har även diskat. Så dags för duschen nu innan maten. :-) sen får de vara färdigt för i dag. I morgon blir de ridhuset med sokki. Om han går på vill säga hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: