Publicerat: / Allt å ingenting

nu går de...

framåt igen.. rullar på rätt så bra.. fårr bra besked å hoppas på fler bra besked snart.. å då komemr de nog att gå ännu bättre de tror jag iallafall=)
 
annars händer inte så mycket.. jobbar å står i.. vädret ställer till en hel jävelskap tyvärr.. både med hagar, hästar å ridning.. så hoppas verkligen att de kan sluta regna nu.. har regnat tillräckligt.. så behöver komma igång med allt vad de heter åxå=) men de ska nog lösa sig de med.. annars har jag inte så mycket att säga.. kollade en crosstrainer igår som jag ska köpa så man kan trampa lite hemma när man inte har nåt annat för sig.. så ska de nog gå bra.. skärpa mig med mat å inte äta godis.. iaf inte så myket.. så ska jag nog kunna gå ner lite i vikt hoppas jag på.. till nästa sommar vill jag iaf ha gått ner lite å de komemr jag att göra de vet jag=) så man kan rida lillplutten lite sen framöver.. ska kolla lite smått efter nån som skulle kunna hjälpa tillmed inridning osv till nästa sommar med... sen ska jag fixa töltsättningen själv.. för de har jag gjort förr så de komemr gå bra.. å han har så nära till de med.. men föst ska man ju bygga upp hans muskler osv innan de är töltdags=) de komemr gå så bra.. å tillvåren ska vi försöka ha han inkörd å färdig med.. å top ska vara i toptrim=)...hels ser jag att nån vill tävla honom lite i hoppning .. men även dressyr hade ju inte varit fel.. så de ser jag fram emot=)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: