Publicerat: / Allt å ingenting

skrattfest

ja nu ä rjag sådär dålig på att uppdatera igen men jobbigt på mobilen haha..
men iaf i onsdags blev de ju då "tresteg i snedsteg" å de var riktigt kul.. en riktig skrattfest med bla annika andersson, robert gustavsson å christer pettersson. så de var jättemysaigt att sitta där ute å titta på de där.. mer sånt vil ljag ha de är sååå kul med revy å teater å standup å allt vad som finns=)..
 
igår så blev de en liten "ridlektion" å jag är sååååååå nöjd=) gick hur bra som helstå top var sammarbetsvillig trots värmen.. som tur var så var nästan hela ridbanan i skugga så de funkad ebra.. red itne så länge.. men mycket med framåtbjudning å bjudning fram till hand å i formen så de gick hur bra som helst.. å fick berömm för attjag var mycket rakar i ryggen å sitsen å även med stilla å mjuk i handen :D så känner mig nöjd att de gått så bra på egen hand på sista tiden..har känt utveckoling på sista tiden trots att jag varit ensam å så.. så känns hur bra som helst måste jag säga..
 
annars idag blir de hästledigt.. blir att de får kom ain å sova lite.. sen får vi se om de blir grillen eller om de blir nåt annat med maten ikväll.. skulle tro att de blir grillning. å nån cider på de:P
 
i morgon blir de nog en liten tur i skogen.. ska se om jag kan få med Sokki på släp.. han måste åxå röra på sig lite.. lille tjockisen haha:P
 
ananrs blir de lugnt.. ska försöka kom maigång med lite träning å så.. så man kan gå ner litei vikt..=)
 


Postat av: Ann-Sofie

vad roligt att det känns o går bra för dig 👍🏻😊 fortsätt skriv lite då o då då man kan få följa dig😉 när får du semester? Ska vi ta en grillning o träffas? Kraaamiz💞

Svar: Tack :-)Jag har tyvärr ingen semester men grillar gärna en fredag eller lördag kväll :-D
Examynia

2015-07-03 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: