Publicerat: / Allt å ingenting

vart tog du vägen ???!!

hallå!!!! vart tog du vägen?! förlåt för att jag sa att du var för varm! men de var du faktiskt.. iaf lite.. men de betydde ju inte att jag ville att du skulle försvinna ur mitt liv.. hallå!! svara! vart är du!?! hmm nä ibland så kanske man ska låta dig vara ifred ett tag så kommer du nog tillbaka? kan ju bero på annat som gjort att du försvunnit.?.. nåt måste ha hänt? för de är nån som gråter väldigt mycket just nu =( undra vad som har hänt egentligen.. hoppas de inte är nåt allvarligt iallafall.. hoppas på att det blir glatt igen å att du vill komma tillbaka å lysa på oss.. iaf lite.. du år gärna umgås lite med vind åxå.. då tror jag de blir perfekt.. sol å vind, ni tillsammans är en bra kombination tycker jag.. men regn du behöver inte vara ledsen.. du får vara med ibland.. men du behöver väl inte gråta så mycket? mycket roligare om du är glad tillsammans med oss andra :D

så ryck upp dig nu regn så ska du se att sol å vind kommer tillbaka till oss alla :D


Postat av: Angelica

Oooookeeeej 😳

2015-07-10 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: