Publicerat: / Allt å ingenting

vet hur jag vill ha de

Jaha.. full rulle då ja.
Igår blev de Kalmar å ljungbyholm. För lite shopping å 4 års kalas. :-) handlade lite till stallet. En skottkärra å lite galgar. Har en garderob så tänkte hänga schabraken med galgar. De kommer att bli skit bra :-) den ska vara lagas lite. Så de få Fredrik fixa nu under semestern. Å sen som sagt 4 års kalas. Jätte mysigt å dessa ungar är så underbara så de finns inte. Men kan ju inte bli annat med en sån underbar mamma:-)

Idag blev de auktion. Insåg att de inte riktigt är min grej. Men nu har jag iaf varit. Fredrik ropade faktiskt in lite grejer. Bla en jättefin gammal barvagn... INTE BARNvagn utan BARvagn. Häftig iaf så den ska vi ha i vardagsrummet.

Väl hemma så blev de lite fix i stallet osv. Vet hur jag vill ha de där nu så ska bara få till de. P skulle de i framtiden komma inhyrda så får man ta de då. :-)

Nu slappa en stund innan sovdags.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: