Publicerat: / Allt å ingenting

duktiga häst

Idag blev de en tripp till Kalmar med L behövde lite saker som tvättkorgar å lite så. Lite lunch å en glass åkte åxå ner.

Väl hemma kl 17 så bestämde vi för en tur med hästarna Fredrik ville rida barbacka så de fick han så jag tog Sokki på töm. Å fy fasen vad duktig han var. Är helt förstummad. Kan bero på att han fick bett i munnen hehe men spelar ingen roll han var super. Flyttade sidled., stannade när jag sa, ökade när jag sa, saktade ner när jag sa. Hur duktig som helst alltså. Gick både först å sist å bredvid. Tom när top gick iväg å vi skulle vända. Visst lite jobbigt men gick jag bredvid så gick han med mig. Ja han var helt enkelt jätte duktig. Nu står de inne å vilar lite en stund innan de är dags att gå ut igen:-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: