Publicerat: / Allt å ingenting

får man inte?

Får man inte tycka å tänka som man vill längre? Jag vågar inte de alla gånger om jag ska vara ärlig. Får vissa människor klarar inte av att höra åsikter som går emot deras. Å en del blir rent aggressiva. Å då backar jag undan faktiskt.. då tar inte jag den fighten. Vissa ämnen är tydligen så känsliga att man inte kan låta andra tycka själva. Varför är de så? Menar... bara för att jag tex tycker om raggmunk å du säger att du inte tycker om de. Är ju inte direkt så jag trycker ner en raggmunk i halsen på dig. Vet.. de var dålig liknelse men ni förstår vad jag menar. Bara för att jag har en annan åsikt så kommer jag ju inte försöka få dig att tex ändra dig. Alla har rätt till sin åsikt. Men de är inte så lätt att våga stå för den alla gånger. Jag är noga med när jag kan framföra min åsikt å inte. Men de är jag de.


Postat av: Angelica

Hahahahaha "trycka ner en raggmunk i halsen" bästa ja läst ikväll 😂😂😂

2015-06-22 @ 19:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: